kendimden gerçekten nefret ediyorum oturup düşünmemeye çalışıp durdum bu konuyu ama sonunda dank etti. 7 aydır çok iyi bir ilişkim var birlikte olduğum kişi 16 yaşında ben 20 yaşındayım yaş farkımızdan dolayı ilk aylarımızda kimseye söylemek istemiyordum onu saklamak istiyordum fakat zaman ilerledikçe yaşı hakkında bir şey söylemeden açık açık paylaşmaya başladım. her şey süper ilerliyordu kız gerçekten hayatım boyunca görüp görebileceğim en tatlı ve en utangaç insan ilk defa hayatıma böyle birisi girdi. ilk buluşmalarımızda benden aşırı derecede utanıyordu bu beni ona daha da çekti heyecandan kelimeleri karışıyor bazen utanıp ağlıyordu gerçekten böyle tatlı birisiyle beraberim. zaman ilerledikçe her şey akışında aktı gitti ben üniversite için başka bir ildeyim o ise benim geldiğim ilde. üniversitede veya başka bir yerde hiçkimse ilgimi çekmedi şaşırtıcı şekilde ne bir libido patlaması ne bir bir şey kimsenin yanına gidip tanışma gereği duymadım sürekli olarak kız arkadaşımı arayıp onunla konuştum. okullar kapandı fakat ben bir aydır üniversitemin olduğu ildeyim BÜTüm var diye. 1 aydır kız arkadaşımı göremiyorum ve gerçekten çok zor bir durum onu gerçekten çok özledim. 4-5 gün önce bir kız instagramdan storyme cevap verdi muhabbet ettik vs en başta içimde kötü bir istek yoktu sadece 2 kelime konuşur muhabbeti bitiririz sanmıştım fakat iş ilerledikçe libidoma yenik düştüm ve kızı evime çağırdım. perşembe günü sabahtan aileme,kız arkadaşıma vs telefonum suya düştü kapalı tutucam bugün haberiniz olsun bilgisayardan yazıyorum şuan diye mesaj attım sonrasında telefonumu kapattım. kız eve geldi ve alkol vs aldık. öpüşme ve oral seks oldu daha ilerisi olmadı. her şey o an çok iyiydi kendimi iyi hissediyordum fakat kızı metroya bıraktıktan sonra eve dönerken telefonumu açtığımda kız arkadaşımın sevgi mesajlarını gördüm kendimi berbat hissediyorum bunu nasıl yaptım yemin ederim kendimden nefret ediyorum o günden beri başıma gelmeyen kalmadı üst dudağım içerden uçuk oldu,ekmeğimden taş çıktığı için arka dişim çatladı,bugün gözüme yağ sıçradı gerçekten karma dönüp dolaşıp beni buldu. eğer olurda bu itirafım ona giderse şunu bil seni gerçekten çok ama çok seviyorum her şey için çok özür dilerim kalbini kırdığım için çok özür dilerim
